Мақсатты аудитория: Уақытты тиімді басқару саласында жеке құзыретін арттыруға ұмтылатын мемлекеттік қызметшілер
Өткізу мерзімі: 17-19 қаңтар
Ұзақтығы: 24 ак.сағат
Күтілетін нәтижелер
Уақытша ресурстарды тиімді бөлу, басымдықтарды белгілеу үшін кәсіби құзыреттер мен практикалық дағдыларды дамыту
Семинарға шолу
- «Ең алдымен адамдар» - «Адамға бағдарланған» моделін қалыптастыру
- Құзыреттіліктің бірыңғай шеңбері: қызметті басқару, стресске төзімділік;
- «Уақыттыңызды тиімді пайдаланасыз ба?» кешенді диагностика. Басымдықтармен жұмыс;
- SMART –мақсаттар жеке тиімділік;
- Тайм-менеджменттің тиімді техникалары;
- Эмоционалдық зият және қызметтегі стресс;
- Күйзелістік жағдайлардағы тиімді мінез-құлық стратегиялары;
- Жеке тайм - менеджмент жоспары.
- Практикалық кейстерді талдау
Құзыреттер (БҚШ)
- Жауаптылық
- Жеделділік
- Қызметті басқару
- Стресске төзімділік
Мақсатты аудитория: Тиімді коммуникациялар саласындағы жеке құзыреттерін арттыруға ұмтылатын мемлекеттік органдардың басшылары
Өткізу мерзімі: 23-27 қаңтар
Ұзақтығы: 40 ак.сағат
Күтілетін нәтижелер
Дағдарыс жағдайларында халықпен және азаматтық қоғаммен тиімді қарым-қатынас құру бойынша коммуникативтік құзыреттіліктер мен практикалық дағдыларды дамыту
Семинарға шолу
- «Ең алдымен адамдар» - «Адамға бағдарланған» моделін қалыптастыру;
- Қазіргі әлемдегі көшбасшылық. Гуманистік көшбасшылықтың жаңа түрлері
- Корпоративтік мәдениет контекстіндегі көшбасшылық.
- Команданың мотивациясын басқару. Көшбасшының даму картасы;
- Тиімді өзара әрекеттесу стратегиялары – халықпен диалог;
- Қызметті тұтынушыға бағдарлау және оны хабардар ету;
- Тиімді коммуникация: көпшілік алдында сөз сөйлеу, сұхбат;
- Халықпен өзара әрекеттесудің тиімді құралы: E-gov порталы, E-өтініш;
- Практикалық кейстерді талдау
Құзыреттер (БҚШ)
- Көшбасшылық
- Қызметті тұтынушыға бағдарлау және оны ақпараттандыру
- Шешімдерді қабылдау
- Қызметті басқару
- Өзін-өзі дамыту
Мақсатты аудитория: Мемлекеттік қызметтер көрсету саласындағы дағдыларды арттыруға ұмтылатын мемлекеттік қызметшілер
Өткізу мерзімі: 01-03 ақпан
Ұзақтығы: 24 ак.сағат
Күтілетін нәтижелер
Мемлекеттік қызметтер көрсету сапасын арттыру үшін кәсіби құзыреттер мен практикалық дағдыларды дамыту
Семинарға шолу
- Мемлекеттік қызмет көрсету саласындағы заңнаманың сақталуын қамтамасыз ету
- Мемлекеттік қызмет көрсету сапасын бағалау
- Мемлекеттік қызмет көрсету сапасын басқару
- Қызмет тұтынушыларының қанағаттану деңгейін анықтау
- Мемлекеттік қызмет көрсету сапасын жетілдіру
- Мемлекеттік қызмет көрсетудегі проактивті тәсіл
- Мемлекеттік қызмет көрсетуде адамдарға бағдарлану
- Практикалық кейстерді талдау
Құзыреттер (БҚШ)
- Қызметті тұтынушыға бағдарлау және оны ақпараттандыру
- Қызметті басқару
- Жауаптылық
- Жеделділік
Мақсатты аудитория: Тиімді коммуникациялар саласындағы жеке құзыреттерін арттыруға ұмтылатын мемлекеттік органдардың басшылары
Өткізу мерзімі: 06-10 ақпан
Ұзақтығы: 40 ак.сағат
Күтілетін нәтижелер
Дағдарыс жағдайларында халықпен және азаматтық қоғаммен тиімді қарым-қатынас құру бойынша коммуникативтік құзыреттіліктер мен практикалық дағдыларды дамыту
Семинарға шолу
- Мемлекеттік қызметші үшін коммуникациялық менеджмент
- Байланысты басқару. Дағдыдан шеберлікке дейін.Көпшілік алдында сөйлеудің үш бағыты.
- Сөйлеу техникасының параметрлері
- Тиімді қарым-қатынас және тұлға типологиясы
- Қарым-қатынас жасаудағы кедергілер және оларды жеңу жолдары
- Дағдарысқа қарсы коммуникациялар. Техникалар мен тәсілдер.
- Дағдарыстың беделге әсері. Дағдарыстық жағдайлар өсу нүктесі ретінде
- Дағдарыстағы new Media және Social Media-мен жұмыс: мәні, принциптері, практикалық ұсыныстары
- Қоғамдық пікірді қалыптастыру: азаматтық қоғаммен жұмыс істеудің заманауи әдістері
- Практикалық кейстерді талдау
Құзыреттер (БҚШ)
- Ынтымақтастық және өзара әрекет
- Шешімдер қабылдау
- Қызметті тұтынушыға бағдарлау және оны ақпараттандыру
- Қызметті басқару
Мақсатты аудитория: Кәсіби құзыреттерін арттыруға ұмтылатын мемлекеттік қызметшілер
Өткізу мерзімі: 14-16 ақпан
Ұзақтығы: 24 ак.сағат
Күтілетін нәтижелер
Қаржы жүйесі мамандарының кәсіби деңгейін арттыру, қаржылық есептілікті дайындау сапасын жақсарту
Семинарға шолу
- қаржылық есептілікті дайындау мен ұсынудың
- тұжырымдамалық негіздері
- бухгалтерлік есеп саясаты және бухгалтерлік есеп ережелері
- мемлекеттік қаржылық есептілікті жасау
- ҚСХҚЕС сәйкес есептеу әдісі бойынша мекемелерді анықтайды
- практикалық кейстерді талдау
Құзыреттер (БҚШ)
- Өзін-өзі дамыту
- Ынтымақтастық және өзара әрекет
- Қызметтерді басқару
Мақсатты аудитория: Орталық мемлекеттік және жергілікті атқарушы органдардың мемлекеттік қызметшілері және өзге де тұлғалар
Өткізу мерзімі: 20-24 ақпан
Ұзақтығы: 40 ак.сағат
Күтілетін нәтижелер:
Мемлекеттік қызметшілердің моральдық-әдеп құндылықтарын дамыту. Мемлекеттік қызметшілердің оң имиджін қалыптастыру және нығайту
Семинарға шолу:
- ҚР мемлекеттік қызметшілерінің әдеп кодексі
- Топтық бірегейлік сезімін қалыптастыру
- Ұйымдық мәдениет мемлекеттік қызметшілерді ынталандырушы фактор ретінде
- Ұйымда ұжымдық мәдениетті қалыптастыруға және дамытуға ықпал ететін факторлар
- Ұжымдық мәдениетті қалыптастырудың ерекшеліктері
- Корпоративтік ортаның құндылықтық бағдарлары
- Ұжымдық мәдениет ынталандыру құралы ретінде
- Практикалық кейстерді талдау
Құзіреттіліктер:
- Парасаттылық
- Қызметті басқару
- Шешімдер қабылдау
- Ынтымақтастық және өзара әрекеттесу
Мақсатты аудитория: Мемлекеттік сатып алулар бойынша біліктілігін арттыруға ұмтылатын мемлекеттік қызметшілер
Өткізу мерзімі: 01-03 наурыз
Ұзақтығы: 24 ак.сағат
Күтілетін нәтижелер
Тыңдалушылардың мемлекеттік сатып алу және мемлекеттік сатып алу туралы келісім-шарттар саласындағы білімдері мен дағдыларының деңгейін арттыру, мемлекеттік сатып алу жүйесіндегі сыбайлас жемқорлық тәуекелдерін қарастыру.
Семинарға шолу
- Мемлекеттік сатып алуды қолдану тәжірибесі;
- Сатып алу және мемлекеттік сатып алу туралы шарттарды жүзеге асыру;
- Жоспарлау тиімділігінің аудиті;
- Мемлекеттік сатып алу жүйесіндегі сыбайлас жемқорлық тәуекелдері;
- goszakup.gov.kz порталына шолу және қолдану
- Практикалық кейстерді талдау
Құзыреттер (БҚШ)
- Ынтымақтастық және өзара әрекет
- Жеделділік
- Жауаптылық
Мақсатты аудитория:
Жергілікті атқарушы және аумақтық органдардың құрылымдық бөлімшелерінің басшылары
Өткізу мерзімі: 13-17 наурыз
Ұзақтығы: 40 ак.сағат
Күтілетін нәтижелер:
Мемлекеттік органдардың коммуникациялық саясатының тиімділігін арттыру үшін кәсіби құзіреттіліктер мен практикалық дағдыларды дамыту, жүйелі білім алу
Семинарға шолу:
- Сөз сөйлеуге дайындалудың негізгі компоненттері
- Вербалды және вербалды емес коммуникациялардың негіздері. Аудиторияның назарын «ұстап тұрудың» әдістері. Темпоритм.
- Сөз сөйлегеннен кейінгі өзіндік рефлексия: талдау, бағалау, қателерді түзету
- Қоғамдық қатынастарды басқару жүйесі
- Мемлекеттік органдардың қоғамдық институттармен, азаматтармен өзара әрекеттесуі
- Қоғаммен байланыс құралдарын пайдаланудың негізгі тәсілдері
- Саяси РR және тиімділікті болжау
- Басшының жеке бренді
- Дағдарыс жағдайында БАҚ-пен жұмыс істеу: практикалық құралдар
- Шешендік салқынқандылық: троллинг
- Практикалық кейстерді талдау
Құзіреттіліктер:
- Стратегиялық ойлау
- Ынтымақтастық және өзара әрекеттесу
- Қызметті басқару
- Өзін-өзі дамыту
Мақсатты аудитория: Аталған құзыреттер бойынша даму деңгейін арттыруға ұмтылатын мемлекеттік қызметшілер
Өткізу мерзімі: 27-31 наурыз
Ұзақтығы: 40 ак. сағат
Күтілетін нәтижелер
Жеделдік, өзін-өзі дамыту, күйзеліске төзімділік сияқты базалық кәсіби құзіреттіліктер мен практикалық дағдыларды дамыту
Семинарға шолу
- Қызметті басқарудағы тиімділік факторлары
- Өзін-өзі дамыту және тиімділігін арттыру
- Динамикалық өзгерістерге сай жеделділікке бейімделу
- Күйзелісті басқару және эмоционалды интеллектіні дамыту
- VUCA әлемінде өзгерістерге бейімделу;
- Практикалық кейстерді талдау
Мақсатты аудитория:
Жеке тиімділік деңгейін арттыруға ұмтылатын мемлекеттік қызметшілер
Өткізу мерзімі: 04-06 сәуір
Ұзақтығы: 24 ак.сағат
Күтілетін нәтижелер
Қызмет тиімділігін арттыру үшін кәсіби құзыреттер мен практикалық дағдыларды дамыту
Семинарға шолу
- мемлекеттік қызметшілердің әдебі;
- сурет компоненттері арқылы мінез-құлықтың жеке деңгейінің даму ерекшеліктері;
- жеке қасиеттерді бағалау;
- сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті және парасаттылықты қалыптастыру
- практикалық жағдайларды талдау
Құзыреттер (БҚШ)
- Ынтымақтастық және өзара әрекет
- Жеделділік
- Қызметтерді басқару
Мақсатты аудитория:
Жергілікті атқарушы және аумақтық органдардың құрылымдық бөлімшелерінің басшылары
Өткізу мерзімі: 10-14 сәуір
Ұзақтығы: 40 ак.сағат
Күтілетін нәтижелер:
Мемлекеттік органдарда саналы басқару және ұйымдық мәдениетті дамыту бойынша кәсіби құзіреттіліктер мен практикалық дағдыларды жетілдіру
Семинарға шолу:
- Ұйымдық мәдениетті қалыптастырудың тәсілдері
- Ұйымдық мәдениетті басқарудағы басшылардың рөлі
- Мемлекеттік сектордағы ұйымдық мәдениет
- Қызметкерлер ұстанатын ұйымдық мәдениетті қалыптастырудың практикалық құралдары
- Ұйымдық мәдениет және қызметкерлерді ынталандыру
- Практикалық кейстерді талдау
Құзіреттіліктер:
- Көшбасшылық
- Ынтымақтастық және өзара әрекеттесу
- Стратегиялық ойлау
- Өзгерістерді басқару
Мақсатты аудитория:
Орталық мемлекеттік және жергілікті атқарушы органдардың мемлекеттік қызметшілері және өзге де тұлғалар
Өткізу мерзімі: 18-20 сәуір
Ұзақтығы: 24 ак.сағат
Семинарға шолу:
- Сыбайлас жемқорлық тәуекелдерін бағалау әдістемесі және ішкі талдау
- Сыбайлас жемқорлық тәуекелдерін азайтудың тиімді құралдары
- Тәуекел менеджерлерімен, ішкі бақылау және аудит қызметімен, өзге де бөлімшелермен өзара әрекеттесу
- Шарттарға сыбайлас жемқорлыққа қарсы сараптама жасау және ішкі зерттеулер тактикасы
- Мүдделер қақтығысының алдын алу және реттеу
- «Жедел желі» ұйымның ішкі үрдістерін жетілдіру және мүдделі тараптармен өзара әрекеттесуді жақсарту құралы ретінде
- Сыбайлас жемқорлыққа қарсы шараларды анықтау және сыбайлас жемқорлыққа қарсы саясатты қалыптастыру
- ISO 37001 стандартының құралдарын қолдану
- Практикалық кейстерді талдау
Күтілетін нәтижелер:
Сыбайлас жемқорлыққа қатысты құқық бұзушылықтардың алдын алу үшін қызмет тиімділігін арттыру мақсатында комплаенс-қызметкерлердің кәсіби құзіреттіліктері мен практикалық дағдыларын дамыту
Құзіреттіліктер:
- Парасаттылық
- Қызметті басқару
- Шешімдер қабылдау
- Ынтымақтастық және өзара әрекеттесу
Мақсатты аудитория: Жергілікті атқарушы органдардың мемлекеттік қызметшілері
Өткізу мерзімі: 24-28 сәуір
Ұзақтығы: 24 ак.сағат
Күтілетін нәтижелер
Аймақтық ерекшеліктерді ескере отырып, жобаларды басқару саласында кәсіби құзыреттіліктер мен тәжірибелік дағдыларды дамыту
Семинарға шолу
- Стратегиялық және бағдарламалық құжаттар: ұлттық басымдықтар
- Аймақтық даму стратегиялары
- Аймақтық саясат: жергілікті билік пен ҮЕҰ өзара әрекеттесуі
- Жергілікті өзін-өзі басқару түсінігі
- Жергілікті бюджетке салық түсімдерін басқару
- Жергілікті бюджетті жоспарлау және басқару
Құзыреттер (БҚШ)
- Қызметтерді басқару
- Ынтымақтастық және өзара әрекет
- Өзіндік даму
Мақсатты аудитория: Орталық мемлекеттік және жергілікті атқарушы органдардың мемлекеттік қызметшілері және өзге де тұлғалар
Өткізу мерзімі: 03-05 мамыр
Ұзақтығы: 24 ак.сағат
Күтілетін нәтижелер:
Жеке тиімділікті арттыру мақсатында шешендік сөздің әдіс-тәсілдерін, аудиторияға ықпал ету әдістерін, көпшілік алдында сөйлеу тәсілдерін қолдану бойынша практикалық дағдыларды дамыту
Семинарға шолу:
- Тиімді презентация жасау, фрейминг
- Аудиторияға ықпал ету тәсілдері. Көндіре білу қабілеті
- Манипуляцияға төтеп беру техникалары.
- Троллинг және «ыңғайсыз» сұрақтарға жауап беру
- Шешендік өнердің әдіс-тәсілдері
- Коммуникацияның негізгі қағидаттары және сторителлинг
- Оқиғаны дұрыс таңдау, баяндау және жеткізу
- Практикалық кейстерді талдау
Құзіреттіліктер:
- Өз-өзін дамыту
- Көшбасшылық
- Стратегиялық ойлау
- Ынтымақтастық және өзара әрекеттесу
Мақсатты аудитория: Орталық мемлекеттік және жергілікті атқарушы органдардың мемлекеттік қызметшілері және өзге де тұлғалар
Өткізу мерзімі: 10-12 мамыр
Ұзақтығы: 24 ак.сағат
Күтілетін нәтижелер:
Семинарға шолу:
- Практикалық кейстерді талдау
Құзіреттіліктер:
- Өз-өзін дамыту
- Көшбасшылық
- Стратегиялық ойлау
- Ынтымақтастық және өзара әрекеттесу
Мақсатты аудитория:
Жергілікті атқарушы және аумақтық органдардың құрылымдық бөлімшелерінің басшылары
Өткізу мерзімі: 15-19 мамыр
Ұзақтығы: 40 ак.сағат
Семинарға шолу:
- Басшының эмоционалды құзіреттілігінің күші
- Эмоционалды интеллект және ынталандырушы көшбасшылық
- Эмоцияларды басқарудың эмоционалды-итермелеуші стилі
- Көшбасшыға арналған коучинг және эмоционалды интеллект
- Командадағы эмоционалды интеллект
- Эмоционалды интеллект құралдарын қолдану арқылы қызмет тиімділігін арттыру
- Эмоцияларды басқару технологиялары. Эмоционалды манипуляцияларға төтеп беру
- Практикалық кейстерді талдау
Күтілетін нәтижелер:
Жеке және командалық тиімділікті арттыру үшін эмоционалды интеллектінің түрлі құралдары мен техникаларын қолдану бойынша практикалық дағдылар мен құзіреттіліктерді дамыту
Құзіреттіліктер:
- Қызметті басқару
- Көшбасшылық
- Өз-өзін дамыту
- Ынтымақтастық және өзара әрекеттесу
Мақсатты аудитория:
Орталық мемлекеттік және жергілікті атқарушы органдардың мемлекеттік қызметшілері және өзге де тұлғалар
Өткізу мерзімі: 22-26 мамыр
Ұзақтығы: 40 ак.сағат
Семинарға шолу:
- Халықаралық тәжірибе. Жобаларды басқару стандарттары
- Тәуекелдерді басқару: негізгі ұғымдарға шолу
- Жобалық тәуекелдер
- Қазақстан Республикасының ұлттық стандарты ISO 21500-2014.
- Жобаны басқару деңгейлері: жоба, бағдарлама, портфолио
- Жобаны басқару тұжырымдамаларына және олардың өзара байланысына шолу
- Адамдар және процестер. Жоба менеджерінің құзыреттері
- Жобаның шектеулері. Процестер. Процесс топтары
- Матрица. Тақырыптық топтар
- Негізгі кірістер мен шығыстар. Құжаттама
- Практикалық кейстерді талдау
Күтілетін нәтижелер:
Жобалық менеджментте тәуекелдерді басқару бойынша кәсіби құзіреттіліктер мен практикалық дағдылардың деңгейін арттыру
Құзіреттіліктер:
- Шешімдер қабылдау
- Қызметті басқару
- Өзгерістерді басқару
Мақсатты аудитория:
Орталық мемлекеттік және жергілікті атқарушы органдардың мемлекеттік қызметшілері және өзге де тұлғалар
Өткізу мерзімі: 29-31 мамыр
Ұзақтығы: 24 ак.сағат
Семинарға шолу:
- Коммуникациялық үрдістерді жоспарлау және басқару
- DISC, MBTI типологиясы, тиімді іскерлік және жеке байланыстарды құру
- Ұрпақаралық коммуникация
- Коммуникациялық стратегияларды әзірлеу
- Эмоционалды интеллект және көшбасшылық
- Ұйымда кәсіби ұжымдық мәдениетті қалыптастыру мен қолдаудың негізгі қағидаттары
- Ішкі және сыртқы шиеленіс. Сыртқы шиеленістің құрылымы
- SDI жүйесі және шиеленіс кезіндегі мінез-құлық моделі
- «Жұмсақ» дағдылар: ассертивтілік
- Практикалық кейстерді талдау
Күтілетін нәтижелер:
Сыртқы стейкхолдерлармен, командамен, қоғамдастықпен өзара әрекеттесу барысында тиімді коммуникация орнату және шиеленістерді басқару бойынша кәсіби құзіреттіліктер мен практикалық дағдыларды дамыту
Құзіреттіліктер:
- Ынтымақтастық және өзара әрекеттесу
- Қызметті басқару
Шешімдер қабылдау
Мақсатты аудитория:
Орталық мемлекеттік және жергілікті атқарушы органдардың мемлекеттік қызметшілері және өзге де тұлғалар
Өткізу мерзімі: 05-09 маусым
Ұзақтығы: 40 ак.сағат
Семинарға шолу:
- «Халық үніне құлақ асатын мемлекет» тұжырымдамасы: мемлекет пен халықтың серіктестігі
- Азаматтық қоғам институттарымен өзара тиімді әрекеттесу
- Тиімді коммуникация құралдары мен тәсілдері
- Қоғамдық пікірді қалыптастыру: азаматтық қоғаммен жұмыс істеудің заманауи тәсілдері
- Әлеуметтік шиеленістерді шешу
- Практикалық кейстерді талдау
Күтілетін нәтижелер:
- Халықпен және азаматтық қоғаммен тиімді коммуникация орнату бойынша кәсіби құзіреттіліктер мен практикалық дағдыларды дамыту
Құзіреттіліктер:
- Ынтымақтастық және өзара әрекеттесу
- Шешімдер қабылдау
- Жауапкершілік
Өткізу мерзімі: 12-14 маусым
Ұзақтығы: 24 ак.сағат
Семинарға шолу:
- IT саласындағы заңнама
- Ақпарат көздерімен жұмыс істеу (кестелерден, сызбалар мен диаграммалардан деректерді оқу)
- Big data (аналитика, архитектура)
- Деректерді талдаудың заманауи әдістері мен тәсілдері
- Деректерді визуализациялау (Excel, Power BI және т.б.)
- Талдау негізінде болжам жасау (Data Driven Decision Making)
- Деректер негізінде балама шешімдерді әзірлеу және іздестіру
- Блокчейн-технологияларының негіздері
- Деректер негізінде басқару үрдісіндегі ақпараттық қауіпсіздік
- Практикалық кейстерді талдау
Мақсатты аудитория:
Орталық мемлекеттік және жергілікті атқарушы органдардың мемлекеттік қызметшілері және өзге де тұлғалар
Күтілетін нәтижелер:
Бүкіл команда мен мемлекеттік органның қызмет тиімділігін арттыру үшін Big Data құралдарын, ІТ және цифрлық мемлекеттік басқару саласындағы заңнаманы қолдану бойынша кәсіби құзіреттіліктер мен практикалық дағдыларды дамыту
Құзіреттіліктер:
- Шешімдер қабылдау
- Қызметті басқару
- Цифрлық дағдылар
- Сыни ойлау
- Өз-өзін дамыту
Мақсатты аудитория: өзгермелі әлемде өзінің кәсіби құзыреттілігін арттыруға мүдделі басшылар
Өткізу мерзімі: 14-16 маусым
Ұзақтығы: 24 ак.сағат
Күтілетін нәтижелер
Мемлекеттік орган қызметінде дизайн ойлау және «Халық үніне құлақ асатын мемлекет» тұжырымдамасының «Ең алдымен адамдар - адамдарға бағытталған» қағидаттарын қолдану бойынша кәсіби құзыреттер мен практикалық дағдыларды дамыту
Семинарға шолу
- Government to citizеns. Мемлекеттік басқарудың адамдарға бағдарланған моделін қалыптастыру
- Сервис-дизайн қолданушылардың оңтайлы тәжірибесін қалыптастырудың адамдарға бағдарланған тәсілі ретінде
- Invisible Government
- Ойлау дизайнын практикада қолдану: эмпатия. «Персонаны» қалыптастыру. Point of view (POV) – нені шешетіндігімізді дұрыс түсіну қабілеті
- Идеяларды туындату әдістері мен оларды іріктеу критерийлері
- Критерийлерді әзірлеу және идеяларды бағалау
- Customer journey map: қолданушының ағымдағы және болашақ жолын визуализациялау
- Прототиптеу
- Практикалық кейстерді талдау
Құзыреттер (БҚШ)
- Ынтымақтастық және өзара әрекет
- Стратегиялық ойлау
- Өзгерістерді басқару
- Жаңашылдық
Мақсатты аудитория:
Орталық мемлекеттік және жергілікті атқарушы органдардың мемлекеттік қызметшілері және өзге де тұлғалар
Өткізу мерзімі: 19-21 маусым
Ұзақтығы: 24 ак.сағат
Семинарға шолу:
- Мемлекеттік аппараттың қызметін бюрократиядан арылту
- Бюрократиядан арылтудың қағидаттары және мемлекеттік қызметтерді азаматтарға бағдарлау
- Мемлекеттік қызметтер көрсету саласында бизнес-процестерді реинжинирингілеу
- Мемлекеттік органдардың қызмет тиімділігін арттыру
- Мемлекеттік қызметтер көрсету сапасын жетілдіру
- Практикалық кейстерді талдау
Күтілетін нәтижелер:
Мемлекеттік қызметтер көрсету сапасын арттыру үшін практикалық дағдылар мен құзіреттіліктерді дамыту
Құзіреттіліктер:
- Шешімдер қабылдау
- Өзгерістерді басқару
Қызмет тұтынушыға бағдарлану және ақпараттандыру
Мақсатты аудитория:
Орталық мемлекеттік және жергілікті атқарушы органдардың мемлекеттік қызметшілері және өзге де тұлғалар
Өткізу мерзімі: 21-23 маусым
Ұзақтығы: 24 ак.сағат
Семинарға шолу:
- Күрделі кешенді міндеттер мен проблемаларды шешу үшін ақпаратты талдау, бағалау, түсіндірудегі және сенімді негіздеудегі сыни ойлау
- Әрекеттегі сыни ойлау
- Қате шешімдер мен олардың алдын алу
- Аналитикадағы заманауи тәсілдер мен талаптар
- Мемлекеттік органдардың ақпараттық-талдамалық жұмысындағы талдау тәсілдері
- Ақпаратпен жұмыс
- Практикалық кейстерді талдау
Күтілетін нәтижелер:
Сыни және аналитикалық ойлауды дамыту бойынша кәсіби құзіреттіліктер мен практикалық дағдылардың деңгейін арттыру
Құзіреттіліктер:
- Шешімдер қабылдау
- Қызметті басқару
- Цифрлық дағдылар
- Сыни ойлау
- Өз-өзін дамыту
Мақсатты аудитория:
Орталық мемлекеттік және жергілікті атқарушы органдардың мемлекеттік қызметшілері және өзге де тұлғалар
Өткізу мерзімі: 03-05 шілде
Ұзақтығы: 24 ак.сағат
Семинарға шолу:
- «Цифрландыру, ғылым және инновациялар есебінен технологиялық серпіліс» ұлттық жобасын жүзеге асыру аясындағы цифрлық трансформация
- IT саласындағы заңнама
- Data Driven Government тұжырымдамасын енгізу
- Үлкен деректермен және бұлт технологияларымен жұмыс: Big data,
- Деректер негізінде басқару үрдісіндегі ақпараттық қауіпсіздік
- Цифрлық трансформация және цифрландыру жобалары аясында тиімді жұмыс істеудің практикалық құралдары
- Жасанды интеллект негізінде автоматтандыру
- Ойлау дизайны
- Жобалық басқару: Agile, Easy Project
- Практикалық кейстерді талдау
Күтілетін нәтижелер:
Бүкіл команда мен мемлекеттік органның қызмет тиімділігін арттыру үшін Big Data құралдарын, ІТ және цифрлық мемлекеттік басқару саласындағы заңнаманы қолдану бойынша кәсіби құзіреттіліктер мен практикалық дағдыларды дамыту
Құзіреттіліктер:
- Көшбасшылық
- Шешімдер қабылдау
- Қызметті басқару
- Инновативтілік
- Цифрлық дағдылар
Мақсатты аудитория:
Орталық мемлекеттік және жергілікті атқарушы органдардың мемлекеттік қызметшілері және өзге де тұлғалар
Өткізу мерзімі: 10-12 шілде
Ұзақтығы: 24 ак.сағат
Семинарға шолу:
- Сыбайлас жемқорлық тәуекелдерін бағалау әдістемесі және ішкі талдау
- Сыбайлас жемқорлық тәуекелдерін азайтудың тиімді құралдары
- Тәуекел менеджерлерімен, ішкі бақылау және аудит қызметімен, өзге де бөлімшелермен өзара әрекеттесу
- Шарттарға сыбайлас жемқорлыққа қарсы сараптама жасау және ішкі зерттеулер тактикасы
- Мүдделер қақтығысының алдын алу және реттеу
- «Жедел желі» ұйымның ішкі үрдістерін жетілдіру және мүдделі тараптармен өзара әрекеттесуді жақсарту құралы ретінде
- Сыбайлас жемқорлыққа қарсы шараларды анықтау және сыбайлас жемқорлыққа қарсы саясатты қалыптастыру
- ISO 37001 стандартының құралдарын қолдану
- Практикалық кейстерді талдау
Күтілетін нәтижелер:
Сыбайлас жемқорлыққа қатысты құқық бұзушылықтардың алдын алу үшін қызмет тиімділігін арттыру мақсатында комплаенс-қызметкерлердің кәсіби құзіреттіліктері мен практикалық дағдыларын дамыту
Құзіреттіліктер:
- Парасаттылық
- Қызметті басқару
- Шешімдер қабылдау
- Ынтымақтастық және өзара әрекеттесу
Мақсатты аудитория:
Орталық мемлекеттік және жергілікті атқарушы органдардың мемлекеттік қызметшілері және өзге де тұлғалар
Өткізу мерзімі: 23-25 тамыз
Ұзақтығы: 24 ак.сағат
Семинарға шолу:
- Мансаптың тік моделін құру үрдісінде әйелдердің көшбасшылық қасиеттерін қалыптастыру мен оның танылуының ерекшеліктері
- Жағдаяттық көшбасшылық
- Мансап және отбасы: тепе-теңдікті қалай сақтау керек?
- Мемлекеттік қызметте басшы әйелдердің көшбасшылық құзіреттіліктерін дамыту құралдары мен технологиялары
- Командада және ұйымда ықпал ету стратегиялары
- Мансаптық өсу және кәсіби даму жолында ішкі кедергілерді еңсеру
- Практикалық кейстерді талдау
Күтілетін нәтижелер:
Әйелдердің мансап жолымен ілгерілеуі үшін көшбасшылықтың құралдары мен технологияларын қолдану бойынша практикалық дағдыларды дамыту
Құзіреттіліктер:
- Көшбасшылық
- Қызметті басқару
- Күйзеліске төзімділік
- Өз-өзін дамыту
Өткізу мерзімі: 04-08 қыркүйек
Ұзақтығы: 40 ак.сағат
Мақсатты аудитория: кәсіби құзыреттерін дамытуға ұмтылатын мемлекеттік қызметшілер
Күтілетін нәтижелер
Мемлекеттік қызметшілердің «Парасаттылық», «Жауаптылық», «Бастамашылық» кәсіби құзыреттері мен практикалық дағдыларын дамыту.
Семинарға шолу
- парасаттылық құзыретін қалыптастыру қағидаттары, мақсат-міндеттері
- жеке тұлғаның кемелдену өлшемі ретінде жауапкершілік пен бастамашылдық;
- мемлекеттік қызметшілердің парасаттылық даму деңгейлері: өсу нүктелері
- кейстерді талдау
Құзыреттер (БҚШ)
- Парасаттылық
- Жауаптылық
- Бастамашылық
- Ынтымақтастық және өзара әрекет
Мақсатты аудитория: Мемлекеттік қызметшілер және мемлекеттік қызметтер көрсету саласындағы дағдыларды арттыруға ұмтылатын басқа да адамдар
Өткізу мерзімі:11-13 қыркүйек
Ұзақтығы: 24 ак.сағат
Күтілетін нәтижелер
Мемлекеттік қызметтер көрсету сапасын арттыру үшін кәсіби құзыреттер мен практикалық дағдыларды дамыту
Семинарға шолу
- Мемлекеттік қызмет көрсету саласындағы заңнаманың сақталуын қамтамасыз ету
- Мемлекеттік қызметтердің сапасын бағалау
- Мемлекеттік көрсетілетін қызметтердің сапасын басқару
- Клиенттердің қанағаттану деңгейін анықтау
- Көрсетілетін мемлекеттік қызметтердің сапасын арттыру
- Мемлекеттік қызметтерге проактивті тәсіл
- Мемлекеттік қызмет көрсету кезінде адамдарға бағдарлану
- Мемлекеттік қызметтерді цифрландыру
- Практикалық кейстерді талдау
Құзыреттер (БҚШ)
- Ынтымақтастық және өзара әрекет
- Қызметті тұтынушыға бағдарлау және оны хабардар ету
- Қызметтерді басқару
- Жеделділік
Орталық мемлекеттік және жергілікті атқарушы органдардың мемлекеттік қызметшілері және өзге де тұлғалар
Өткізу мерзімі:18-20 қыркүйек
Ұзақтығы: 24 ак.сағат
Семинарға шолу:
- Сыбайлас жемқорлыққа қатысты құқық бұзушылықтарды жасауға ықпалдасатын себептер мен жағдайлар
- Сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрестегі мемлекеттік органдардың рөлі
- Сыбайлас жемқорлық тәуекелдеріне ішкі талдау
- Сыбайлас жемқорлыққа қарсы стандарттар мен шектеулер
- Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимылға ҮЕҰ мен жекелеген сарапшылардың тиімді қатысуы
- БАҚ пен әлеуметтік желілерді мониторингілеу дағдылары
- Жұмыс нәтижелері туралы ақпараттың қолжетімділігін қамтамасыз етудің тиімді құралдары (тиімді құралдар, жауапкершілік)
- Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл туралы ұлттық баяндама
- Сыбайлас жемқорлыққа қарсы саясат тұжырымдамасы
- Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл мәселелері жөніндегі заңнаманы жетілдіру
- Практикалық кейстерді талдау
Күтілетін нәтижелер:
Сыбайлас жемқорлыққа қатысты құқық бұзушылықтармен күрес саласындағы кәсіби құзіреттіліктер мен практикалық дағдыларды дамыту және сыбайлас жемқорылыққа қарсы мәдениетті қалыптастыру
Құзіреттіліктер:
- Шешімдер қабылдау
- Қызметті басқару
- Бастамашылдық
- Парасаттылық
- Қызмет тұтынушыларды ақпараттандыру
Мақсатты аудитория:
Жергілікті атқарушы және аумақтық органдардың құрылымдық бөлімшелерінің басшылары
Өткізу мерзімі: 25-29 қыркүйек
Ұзақтығы: 40 ак.сағат
Семинарға шолу:
- Басшының тиімділігі
- Проактивтілік жеке тиімділік негізі ретінде
- Реактивтілік, Белсенділік, Проактивтілік – айырмашылық неде?
- Ұйымдағы проактивті мінез-құлық стратегиясы мен тактикасы
- Pro-активті ойлау және басшының мінез-құлқы
- Басшының ресурстық жағдайы
- Командадағы рөлдік модельдеу және командалық тиімділік
- Практикалық кейстерді талдау
Күтілетін нәтижелер:
Басшының проактивтілігін дамыту үшін кәсіби құзіреттіліктер мен практикалық дағдылардың деңгейін арттыру
Құзіреттіліктер:
- Көшбасшылық
- Ынтымақтастық және өзара әрекеттесу
- Қызметті басқару
- Өз-өзін дамыту
Мақсатты аудитория:
Орталық мемлекеттік және жергілікті атқарушы органдардың мемлекеттік қызметшілері және өзге де тұлғалар
Өткізу мерзімі: 02-06 қазан
Ұзақтығы: 40 ак.сағат
Семинарға шолу:
- Халықаралық тәжірибе. Жобаларды басқару стандарттары
- Тәуекелдерді басқару: негізгі ұғымдарға шолу
- Жобалық тәуекелдер
- Қазақстан Республикасының ұлттық стандарты ISO 21500-2014.
- Жобаны басқару деңгейлері: жоба, бағдарлама, портфолио
- Жобаны басқару тұжырымдамаларына және олардың өзара байланысына шолу
- Адамдар және процестер. Жоба менеджерінің құзыреттері
- Жобаның шектеулері. Процестер. Процесс топтары
- Матрица. Тақырыптық топтар
- Негізгі кірістер мен шығыстар. Құжаттама
- Практикалық кейстерді талдау
Күтілетін нәтижелер:
Жобалық менеджментте тәуекелдерді басқару бойынша кәсіби құзіреттіліктер мен практикалық дағдылардың деңгейін арттыру
Құзіреттіліктер:
- Шешімдер қабылдау
- Қызметті басқару
- Өзгерістерді басқару
Мақсатты аудитория:
Орталық мемлекеттік және жергілікті атқарушы органдардың мемлекеттік қызметшілері және өзге де тұлғалар
Өткізу мерзімі: 11-13 қазан
Ұзақтығы: 24 ак.сағат
Семинарға шолу:
- Этношиеленістер типологиясы
- Этносаралық шиеленістердің туындау себептері
- Жергілікті этносаралық шиеленістер, медиация пәні, рөлі мен қағидаттары
- Этносаралық шиеленістердің алдын алу мен реттеудің практикалық технологиялары
- Этносаралық шиеленістерді шешудегі медиация рәсімін ұйымдастыру ерекшеліктері
- Этносаралық шиеленістер саласында келеңсіз жағдай туындағандағы әрекеттер алгоритмі
- Жергілікті мемлекеттік және өзін-өзі басқару органдарының құқық қорғау органдарымен және азаматтық қауымдастықпен бірлескен жұмыс нысандары мен тәсілдері
- Практикалық кейстерді талдау
Күтілетін нәтижелер:
Этносаралық шиеленістерді реттеу саласында практикалық дағдылар мен құзіреттіліктерді дамыту
Құзіреттіліктер:
- Қызметті басқару
- Ынтымақтастық және өзара әрекеттесу
- Көшбасшылық
- Шешімдер қабылдау
Өткізу мерзімі: 16-18 қазан
Ұзақтығы: 24 ак.сағат
Күтілетін нәтижелер
Мемлекеттік қызмет көрсету сапасын арттыру бойынша кәсіби құзыреттіліктер мен практикалық дағдыларды дамыту
Семинарға шолу
- Мемлекеттік қызмет көрсету саласындағы заңнаманың сақталуын қамтамасыз ету
- Мемлекеттік қызмет көрсету сапасын бағалау
- Мемлекеттік қызметтердің сапасын басқару
- Қызметті тұтынушылардың қанағаттану деңгейін анықтау
- Мемлекеттік қызмет көрсету сапасын арттыру
- Мемлекеттік қызметтерді көрсетуге белсенді көзқарас
- Мемлекеттік қызметтерді көрсетуде халыққа бағдарлану
- Практикалық кейстарді талдау
Құзыреттер (БҚШ)
- Өзіндік даму
- Ынтымақтастық және өзара әрекет
- Командалық жұмыс
Мақсатты аудитория: Әлеуметтік желілерде жұмыс жасау дағдыларын арттыруға ұмтылатын мемлекеттік қызметшілер
Өткізу мерзімі: 18-20 қазан
Ұзақтығы: 24 ак.сағат
Күтілетін нәтижелер
Әлеуметтік желілерде жұмыс жасаудың кәсіби құзыреттілігі мен практикалық дағдыларын дамыту
Семинарға шолу
- тиімді презентация;
- өз көзқарасын тиімді баяндау және дәлелдеу;
- шешендік шеберлік тәсілдері;
- қарым-қатынастың негізгі принциптері және сторителлингті сенімді әсер ету әдісі ретінде қолдану;
- тарихты құру, дұрыс таңдау және тарату әдістері;
- практикалық кейстерді талдау
Құзыреттер (БҚШ)
- Қызметтерді басқару;
- Ынтымақтастық және өзара әрекет;
- Жеделділік;
- Өзіндік даму;
Мақсатты аудитория:
Орталық мемлекеттік және жергілікті атқарушы органдардың мемлекеттік қызметшілері және өзге де тұлғалар
Өткізу мерзімі: 01-03 қараша
Ұзақтығы: 24 ак.сағат
Семинарға шолу:
- Өңірдің тұрақты даму қағидаттары
- Өңірдің әлеуметтік-экономикалық дамуының тұрақтылығы
- Өңірлік жүйенің ішкі және сыртқы тұрақтылығын қамтамасыз ету
- Әлеуметтік-экономикалық даму тұрақтылығын қамтамасыз етуде өңірлердің алдында тұрған проблемалар
- Болжау өңірдің тұрақты дамуын басқару құралы ретінде
- Өңірдің тұрақты дамуы – ұлттық экономика қауіпсіздігінің негізі
- Практикалық кейстерді талдау
Күтілетін нәтижелер:
Өңірдің тұрақты дамуын қамтамасыз етуге бағытталған іс-шаралар кешенін әзірлеу және жүзеге асыру бойынша кәсіби құзіреттіліктер мен практикалық дағдыларды дамыту
Құзіреттіліктер:
- Өзгерістерді басқару
- Жүйелі басқару
- Стратегиялық ойлау
Шешімдер қабылдау
Өткізу уақыты: 06-10 қараша
Ұзақтығы: 40 ак.сағат
Мақсатты аудитория: Өзінің кәсіби құзыреттілігін арттыруға ұмтылатын мемлекеттік қызметшілер
Күтілетін нәтижелер Мемлекеттік қызметшілердің жеделділік, өзіндік даму, күйзеліске төзімділік құзыреттерін дамыту
Семинарға шолу:
- Ынтымақтастық және өзара іс қимыл;
- жеделділік пен бастама тұлғаның жетілу критерийі ретінде;
- VUCA жағдайындағы өзгерістерге бейімделу;
- Қызметті басқару және жауапкершілік;
- практикалық кейстерді талдау
Құзыреттер (БҚШ)
- Жеделділік
- Қызметті басқару
Ынтымақтастық және өзара іс қимыл;
Мақсатты аудитория:
Орталық мемлекеттік және жергілікті атқарушы органдардың мемлекеттік қызметшілері және өзге де тұлғалар
Өткізу мерзімі: 13-15 қараша
Ұзақтығы: 24 ак.сағат
Семинарға шолу:
- Мемлекеттік жоспарлаудың қазіргі жүйесі. Мемлекеттік жоспарлау жүйесінің қағидаттары, үрдістері мен қатысушылары
- Мемлекеттік қаржыны басқару саясатын қалыптастырудың негізгі қағидаттары мен тәсілдері
- Бюджет процестері. Бюджетті құру алгоритмі
- Бюджет процесінің айқындылығы мен ашықтығын арттыру
- Бюджеттік және стратегиялық жоспарлаудың өзара байланысы
- Бюджет шығындарының тиімділігі мен экономикалық пайдасын арттыру. Үнемдеу мен жауапкершілік қағидаттарына негізделген бюджеттік жоспарлаудың жаңа жүйесі
- Бюджетаралық қатынастар
- Практикалық кейстерді талдау
Күтілетін нәтижелер:
Стратегиялық және сыни ойлауды жетілдіру негізінде стандартты емес шешімдер қабылдау бойынша кәсіби құзіреттіліктер мен практикалық дағдыларды дамыту
Құзіреттіліктер:
- Жүйелі басқару
- Стратегиялық және сыни ойлау
- Шешімдер қабылдау
- Өзгерістерді басқару
- Стратегиялық көзқарас
Мақсатты аудитория:
Орталық мемлекеттік және жергілікті атқарушы органдардың мемлекеттік қызметшілері және өзге де тұлғалар
Өткізу мерзімі: 15-17 қараша
Ұзақтығы: 24 ак.сағат
Семинарға шолу:
- Өңірлік жобалардың рөлі мен орны
- Өңірлік жобаларды жүзеге асыруда жобалық менеджмент құралдарын практикада қолдану
- Икемді басқару технологиялары (Agile, SCRUM және Kanban)
- Өңірлік жобаларды жүзеге асыруда ойлау дизайнының құралдарын қолдану
- Цифрлық дағдыларды дамыту (Easy Project платформасында жұмыс істеу)
- Практикалық кейстерді талдау
Күтілетін нәтижелер:
Ұлттық жобаларды табысты жүзеге асыру үшін заманауи технологиялар мен құралдарды қолдану бойынша кәсіби құзіреттіліктер мен практикалық дағдылардың деңгейін арттыру
Құзіреттіліктер:
- Шешімдер қабылдау
- Қызметті басқару
- Өзгерістерді басқару
Мақсатты аудитория:
Жергілікті атқарушы және аумақтық органдардың құрылымдық бөлімшелерінің басшылары
Өткізу мерзімі: 20-24 қараша
Ұзақтығы: 40 ак.сағат
Семинарға шолу:
- Стратегиялық ойлау және оның заманауи басқарудағы рөлі
- Стратегиялық ойлаудың құрылымы
- Стратегиялық ойлауды дамыту қағидаттары
- Стратегиялық ойлауды дамыту техникалары: сыни ойлауды, бірегей шешімдер шығару қабілетін дамыту
- Стратегиялық және операциялық шешімдер арасындағы айырмашылық
- Инновациялық шешімдер шығарудың креативті үрдісінің кезеңдері
- Сыни ойлауды дамыту және жаңа идеялармен алмасудың ұйымдық практикалары
- Практикалық кейстерді талдау
Күтілетін нәтижелер:
Стратегиялық және сыни ойлауды жетілдіру негізінде стандартты емес шешімдер қабылдау бойынша кәсіби құзіреттіліктер мен практикалық дағдыларды дамыту
Құзіреттіліктер:
- Жүйелі басқару
- Стратегиялық және сыни ойлау
- Шешімдер қабылдау
- Өзгерістерді басқару
- Стратегиялық көзқарас
Мақсатты аудитория:
Орталық мемлекеттік және жергілікті атқарушы органдардың мемлекеттік қызметшілері және өзге де тұлғалар
Өткізу мерзімі: 28-30
Ұзақтығы: 24 ак.сағат
Семинарға шолу:
- Қазақстан Республикасындағы стратегиялық және бағдарламалық құжаттар
- Мемлекеттік жоспарлау жүйесіндегі құжаттардың иерархиясы мен өзара байланысы
- Стратегиялық баламаларды анықтау, стратегияны таңдау және айқындау, стратегиялық және тактикалық шешімдерді қабылдау, үйлестіру, бақылау
- Стратегияны орындау. Бюджеттер және олардың стратегиямен байланысы. Стратегияны орындау кезінде басқарушылық міндеттер мен негізгі тәуекелдерді анықтау, стратегияны жүзеге асыру үрдісін басқарудың түрлі модельдерін қарастыру, стратегияның бюджеттік және кадрлық саясатына сәйкес ресурстарды қайта бөлу
- Практикалық кейстерді талдау
Күтілетін нәтижелер:
Стратегиялық және бағдарламалық құжаттарды тиімді жүзеге асыру бойынша басқарушылық кәсіби құзіреттіліктер мен практикалық дағдыларды дамыту
Құзіреттіліктер:
- Жүйелі басқару
- Стратегиялық және сыни ойлау
- Өзгерістерді басқару